Męczy Cię złe samopoczucie i negatywne, długo utrzymujące się dolegliwości?

Mimo częstych wizyt u lekarzy, nie uzyskujesz pomocy – nadal nie wiesz co Ci dolega i dlaczego?

Możesz mieć nietolerancje pokarmową!

Do najczęstszych objawów nietolerancji należą:

• zaburzenia układu oddechowego (nieżyt nosa, zapalenia zatok, astma)
  • zaburzenia układu pokarmowego (wzdęcia, zaparcia, niedowaga, nadwaga i otyłość, zespół jelita nadwrażliwego, biegunki, nudności)
  • zatrzymywanie wody w organizmie, obrzęki
  • zaburzenia neurologiczne
  • problemy skórne (atopowe zapalenie skóry, łuszczyca, wysypki, pokrzywka, egzema)
  • problemy z płodnością
  • problemy reumatologiczne, artretyzm
  • bóle mięśni, stawów, osłabienie
  • bóle głowy, migreny
  • przewlekłe zmęczenie, nadmierna senność lub bezsenność
  • stany depresyjne, niepokój, lęki, depresja

Rozwiąż swoje problemy i pozbądź się dolegliwości, na które dotychczas nie było rady, teraz dzięki jednemu szybkiemu badaniu w naszej KLINICE.

Test FOOD DETECTIVE

prosty, szybki, bezpieczny i dokładny

pomiar reakcji swoistych przeciwciał IgG we krwi (metoda uznana za najbardziej wiarygodną w identyfikacji pokarmów)

analiza reakcji na 59 pokarmów, które najczęściej wywołują objawy

NIE ZWLEKAJ I JUŻ DZIŚ PRZYJDŹ DO NAS I ZRÓB SOBIE TEST! SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W naszej KLINICE możesz wykonać szereg badań na nietolerancje pokarmowe IgG zależną. Pozwalają one na ilościowe określenie stężenia przeciwciał IgG specyficznych antygenów pokarmowych. Od 40 do 220 produktów wywołujących nietolerancję.

FoodPrint® Rozpoznawczy

Test ten potwierdzi Twoją nietolerancję lub jej brak co będzie wskazówką do wykonania rozszerzonego FoodPrint® testu.

FoodPrint® 200+

Najbardziej zawansowany i kompleksowy test w technologii mikromacierzy (microrray technology) jest oferowany do identyfikowania pokarmowo specyficznych przeciwciał IgG w pokarmach, które konsumujemy.

FoodTest 40

Wykrycie pokarmowo-swoistych przeciwciał IgG przy użyciu technologii ELISA może być pomocne w leczeniu nietolerancji pokarmowej. Badanie obecności przeciwciał  40 różnych IgG.

FoodTest 90

Wykrycie pokarmowo-swoistych przeciwciał IgG przy użyciu technologii ELISA może być pomocne w leczeniu nietolerancji pokarmowej. Badanie obecności przeciwciał  90 różnych IgG.

FoodTest Vegetarian 90

Wykrycie pokarmowo-swoistych przeciwciał IgG przy użyciu technologii ELISA może być pomocne w leczeniu nietolerancji pokarmowej. Badanie obecności przeciwciał  90 różnych IgG specyficznych dla diety wegtariańskiej.

FoodTest 110

Wykrycie pokarmowo-swoistych przeciwciał IgG przy użyciu technologii ELISA może być pomocne w leczeniu nietolerancji pokarmowej. Badanie obecności przeciwciał  110 różnych IgG.

Candida

Candida to grzyb w formie drożdżaka, który jest normalnie obecny na skórze i błonach śluzowych, takich jak pochwa, usta, lub odbytnica. Jest to także naturalny mieszkaniec ludzkich jelit. Natomiast, kiedy w organizmie wystąpi zaburzenie równowagi probiotycznej, Candida rozpoczyna przekształcanie się w patogenny, inwazyjne formy grzyba prowadzące do rozwoju Kandydozy, która jest spowodowana przez wzrost Candida, głównie Candida albicans.

Celiakia Rapid Test

Test służy do diagnostyki celiakii, badając trzy klasy przeciwciał IgA, IgG i IgM. Przeciwciała IgA przeciw t-TG wykazują zarówno wysoką czułość (95% -100%), jak i swoistość (90%-97%) wobec celiakii. Jeśli u pacjenta występuje niedobór przeciwciał IgA, test bada również dwa inne przeciwciała – IgG oraz IgM, aby zapobiec fałszywie ujemnemu wynikowi.